7. 9. 2010

10

Tak tedy především děkuji Ewulině a Mokopě za pozvání do hry. Díky za to,že jsem z hlavy na chvilku vytěsnila každodenní starosti..

Nuže,moje TOP 10,ale tak nějak" bez ladu a skladu":

1)jednička je moje osmiletá dcera,je a navždy bude,rodina je těsně za ní

2)náš starý dům,zázemí,domov

3)zahrada,práce na zahradě(pro mě životně důležité),venkovské zahrady

4)kytky,miluju hlavně fázi těsně před tím,než rozkvetou

5)filmy a hudba a knížky a blogy(to by byl dlouhý seznam)

6)moře,slunce,vůně

7)ruční práce,natírání,přemisťování a tak

8)zapálené lidi,ale přiměřeně(nemám ráda fanatiky)

9)časopisy

10)tenisky Converse

a taky,když je doma uklizeno a všechno je tak,jak má být,klid,pohoda ...

A pomyslně zvu Mokopu,Lusikku,Veve,Bohdu,Helu,Markétu



3 komentáře:

  1. Bohdanko, i vy máte krásné desatero, děkuji za pozvání, už jsem to svoje zveřejnila :o)
    Je to pěkná hra, člověk vlasně zjistí, že má rád hodně věcí...
    Pěkný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jej, objavila som tu pozvanie a doplnila som do článku, ďakujem! Dúfam, že radosti prevažujú nad každodennými starosťami. L

    OdpovědětVymazat
  3. Přemísťování mám taky móc ráda( podědila jsem to po mamce ). . .
    Přeju krásný podzim
    jaromila

    OdpovědětVymazat