19. 11. 2013

Ty jsou



všude.
Teda klubíčka myslím. Rodina je tolerantní, ostatně snad za to ani nemůžu, je to dědičné, po mámě.:-)
Ještě pár víkendových obrázků.
Mezi kuchyní a háčkováním a zahradou



9 komentářů:

  1. Ty jsou.. Myslím všechny ty fotky domácí.. V takovém ,,doma" bych klidně vstávala v pět hodin. Ale je fakt, že by se mi odtud těžko odcházelo do práce..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si skoro denně říkám,že nejdu.
      Ale jdu...

      Vymazat
  2. toľko domácej pohody ide z tých fotiek nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bohdano, já miluju Tvůj pravý sloupec - historii blogu - názvy příspěvků. Dalo by se to vydat knižně.
    Říjen:
    Tak
    Nějak
    Vysypat
    Správný čas

    Září:
    Mám ráda
    Když je čas...
    Na stole,
    Nedělní
    Sklizeň
    Duben:
    A malý
    V divočině
    Zdá
    Nebo červenec 2011:
    Jedno odpoledne
    .....
    Krátce,
    Suším
    Dovolená - den první
    Dovolená!!!!!!!!!!!
    Sváteční
    Ke štěstí

    ...to je pecka prostě. užij zbytek podzimu, víkend se blíží, středa láme! j.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, to jsou básně...

      Vymazat
    2. Tak to mě pobavilo a potěšilo.
      A jsem básnířka,dadaistka...:-)

      Vymazat
  4. Bohdanko, já mám ty klubíčka taky všude:-) Krásný večer..jdu doplantat rukavice, aby mi zase jedno klubíčko ubylo-)). pa ♥

    OdpovědětVymazat
  5. I am in love with your red stars, did you make them? and the bread buns look perfect.

    OdpovědětVymazat