6. 4. 2014

Jednou to přijít muselo






Tma.Konec.Tisíc restartů a nic. Stane se, vzhledem k mému vztahu k  "zálohování" jsem měla strach hlavně o fotky...

Říkala jsem si, všechno zlé je pro něco dobré, bude více času na jiné věci. Přesadit doma kytky, konečně vytáhnout šicí stroj, ale...
Ale pak jsem najednou potřebovala restart i já. Parkrát přechozená chřipka se držela jako klíště.
Teď už se ale zdá, že viry jsou na ústupu. Naštěstí.:-)
A s heslem "Jaro navždy" půjdu dohnat ztracený čas.

9 komentářů:

  1. Taky se raduju! Doháněj (ale radši s antivirovým programem:)!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, Zuzko,Jano,Kláro,Dášo...
    I já mám radost a velkou a všechno doženu.Čestný:-)

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotky...přeji moře krásných jarních dní a s tím spojených i fotek...Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám radost a těším se.... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že nejsem jedinná, kdo neustále dokola pčiká a smrká:-))). Zahradu doženeš, neboj.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju za milá slova.Tak mám pocit,že by jaro potřebovalo trochu přibrzdit.Ale je to krása.
    A rýma už je pryč.

    OdpovědětVymazat