19. 7. 2014

Když




už sklízíme a trháme a sušíme, tak bychom si mohli zkusit vyrobit domácí parfém podle Herbáře.
Celá akce by měla trvat dva týdny a už teď jsem zvědavá na výsledek...

6 komentářů:

  1. nebol by dostupný návod? podľa foto máme všetko na záhrade. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle oka: asi 300ml slunečnicového oleje(z lékárny) a pak od všeho kousek,levandule,měsíček a dobromysl a nechat na slunci a další den vyměnit byliny za nové a tak pořád dokola cca dva týdny.

      Vymazat
    2. fíhaa...a ako sa to potom používa...keď je tam ten olej...ja som si predstavila parfém ako parfém...že sa strieka :D ono...asi sa to nikam striekať nebude.. :)

      Vymazat
    3. A to jsem zapomněla,nakonec se přidá alkohol,já dám 60% líh, opět z lékárny a až sedne na dno,pod olej,vytáhne se stříkačkou.Každopádně celý postup najdeš zde:
      http://www.ceskatelevize.cz/porady/10614805433-herbar/

      Vymazat
  2. Hádej, co mi stojí doma na parapetu? Přesně tahle sklenice s bylinkami a olejem:-)). Postu mám jiný a měl by to být tělový olej.Na výsledek jsem taky zvědavá.Na parfém mám trochu jiný recept. Taky jsem ti chtěla říct, že máš úžasnou zahradu♥. Pokaždé se kochám fotečkami. Bohdi, krásné dny. Věra

    OdpovědětVymazat