29. 3. 2017



celé roky sním o lánech modřenců a sněženek a krokusů...Ale nedaří se, jsem s tím víceméně smířená a každý kvítek ladoňky nebo sněženky mám pečlivě zdokumentovaný. 
Sněženky zdupaly slepice, tulipány sežrali hryzci a já přesto nepřestávám doufat v příští jara:-)).



5 komentářů:

  1. :) :) o to víc si pak vážíš každého květu, lány bys přehlížela :-)
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím a chápu zcela jasně touhu po tom lánu modřenců. Já toužím stejně, a tak rok za rokem sleduji jak se modřence množí. Mám je vysazené kde se dá, ale do lánu mají trsy zatím fakt daleko. Aktuálně mi ještě nekvetou, ale statečně nakvétají. Fotky jsou krásné a určitě potěší i jeden krásný květ.

      Vymazat
  2. Krásná kvítečka, hezké fotečky.
    Já také každé jaro vyhlížím, kde co rozkvete, jestli vše přežilo, popř. se rozmnožilo. A stále dosazuji do záhonů kytičky z jarních truhlíků.
    Pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaro je zazrak a tak se urcite jednou dockate spousty kviti ;) take to miluju!

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za vaše slova.Jaro je opravdu zázrak...

    OdpovědětVymazat