22. 6. 2017

Prostě

bez letniček by to nešlo...
Na zahradě je máme každý rok, sestavu moc neměním, mám své oblíbence, myslím, že jim sluší, když jsou promíchané různé druhy, barvy...
Hledíky jsou můj letošní letničkový "sen". Splněný.

9 komentářů:

  1. Milá Bohdano, máte krásné hledíky. Hledíky jsou jednou z mých nejoblíbenějších letniček. U nás zatím nekvetou. Budu ráda, když nahlédnete také do mojí zahrady.
    Zdraví Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Prosté.
    Milujem a túžim a zase som nestihla zasiať a bola by rada, ako, kedy a do akej pôdy?

    OdpovědětVymazat
  3. Bohdano, to jsou záběry hodné zahradního časopisu s anglickým názvem Garden. Fakt krásné, takové souvislé, plné a barevně se doplňující. Hledíky jsou také jednou z mých nejoblíbenějších letniček a tuto lásku si nesu ze zahrádek mých babiček. Prolezla jsem svoji zahradu a nevím jak je to možné, ale nikde jsem je letos neobjevila...škoda.

    OdpovědětVymazat
  4. To je krása! Už pár let se mi líbí ty vysoké sporýše. Jak se dají získat? Jsou seté, sázené? Děkuji za odpověď.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuju,zahrada je pro mě velká radost.

    Evo,když mi napíšete na bohdana.prochazkova@seznam.cz adresu,pošlu vám pár sazenic.My jsme semínka kupovali už před lety v zahradnictví Florianus v Jindř.Hradci.Hodně se vysemeňuje,takže do dalších let už je vystaráno

    OdpovědětVymazat