20. 7. 2017

Jsem


letničkový maniak.
Tenhle záhon nemá žádnou"koncepci", sázím, jak mě to napadne, cínie, krásenky, sporýše, padni, kam padni...
Líbí se mi ta barevnost, která láká hlavně babočky a i když jsou letničky pracná disciplína, stojí za to, mít jich na zahradě alespoň pár...

13 komentářů:

  1. Takáto záhrada je môj sen!!
    Alena V.

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto souhlasím :-) Letos jsem maniak letničkový totální... v půli května jsem hodila na záhon hrst nasyslených (samosběr loni) semen cínií s tím, že jich snad pár vzejde. Vzešlo všechno a koncem května jsem pikýrovala 400 pidisazeniček. Šílená nimračka, no ale přece to nevyhodím, že jo?A teď se odměňují - kvetou v mnoha barvách i tvarech, květů nepočítaně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, tak to je pastva pro oči.....nádherné.
    Hezké léto Marťula

    OdpovědětVymazat
  4. Podívej se na letničkové směsi, https://www.cerny-biopro.cz/, tam si asi vybereš
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou opravdu moc krásné fotky, záhon s krásenkami a sporýši nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
  6. Bohdanko, nádhera ..... kochám se, kochám .... Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vám všem děkuju.
    U nás je konečně pořádně zalito a snad mě čeká dovolená,co víc si přát...

    OdpovědětVymazat