11. 10. 2017

Ani ve snu


by mě ráno nenapadlo, že se vrátím domů a bude ještě tak krásně.
Letničky už se s námi loučí, je mi to líto, ale už pomalu v hlavě rozmýšlím a plánuju příští sezónu...

5 komentářů:

  1. Jsme na tom stejně, plánuji už příští rok a objednávám semínka. :-D Zahrada v klidu usíná a já se těším na ten zimní klid, po které se znovu vrhnu na naší zahrádku :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně, hlava už šrotuje, co že bude kde příští rok jinak :-)
    moc hezké fotky, Pavel

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky - ostatně jako vždy...:-)
    Můžu se prosím zeptat, jak zakládáte takové úžasné záhony? Máte předem přesně vytipované mixy, nebo prostě nakoupíte, co padne do oka, smícháte a rozhodíte na záhon?
    Děkuju za případné know-how:-)
    S pozdravem AD

    OdpovědětVymazat
  4. Toto je môj sen!
    Bohdana, poradíte mi čo mám teraz na záhrade zasiať, volne, štýlom ,,lúka,, a aké teraz kúpiť semená?

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda,jenom teď nemám moc času,zima se blíží:-)

    OdpovědětVymazat