11. 2. 2018

Únor


bílý...

Už bych ho klidně přeskočila, chybí mi pořádná práce na zahradě, což mi připomíná, že si musím konečně pořídit nové nůžky.:-)
Zatím jenom brouzdám po stránkách  spřízněných zahradomilců, plánuju, objednávám letničky a jiřiny, protože letos to bude hlavně o nich. A těším se...

9 komentářů:

  1. Milá Bohdano, já už se také tak těším. Leden mi utekl. Také jsem ho strávila hledáním nejkrásnějších letniček a výběrem nových jiřin a trvalek. Teď už mám semínka všude, kam se podívám a k tomu velkou chuť k práci. Bohužel zahrada je pod sněhem. Budeme ještě muset chvíli vydržet.
    Zdraví Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Teorie by byla... mám pocit, že už to nevydržím.
    M.

    OdpovědětVymazat
  3. Bohdano, jsme na tom stejně, taky už vyhlížím, kdy rozmrzne... kdy zavoní země...
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  4. Je pravda, že únor je nejchladnější ze všech dvanácti měsíců.
    My asi taky budeme potřebovat nové jiřiny, protože nám někde zašly a ty další to sklidili slimáci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí už je únor pryč a na jiřiny můžu doporučit zahradnictví Dahlia Brzák

      Vymazat
  5. Prosím vás, jak se jmenuje ta pokojová rostlina, co máte na fotce? Ta s těmi "kulatými" listy. Děkuji Petra

    OdpovědětVymazat