18. 10. 2018

Hezky


se nám to tu vybarvilo...

9 komentářů:

  1. Neškodí přísavník vaší omítce, Bohdano? Uvažuju o něm a váhám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omítka byla někdy v 80.letech natřená neprodyšnou barvou a to je její zkáza,přísavník jí určitě neprospívá,ale zakrývá dokonale...

      Vymazat
  2. To rozhodně... Obdivuju hlavně okrasnou jablůňku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krása! Já tu podzimní červenou mám moc ráda. Taky ji mám v zahradě hodně. Pravda je i taková, že spousta zahrad je už nyní taková smutná a unylá, protože tam právě tyto barvy chybí.A co nevykouzlily letničky, zmákly astřičky! Keře jsou Bohdano dobrá volba. Klidně bych přidala i svídy. Ty jsou právě na podzim kouzelné. Napíšu♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Živý plot vysázen,jsem zvědavá.Jinak zahrad já si všímám a máš pravdu,je to nuda,bohužel nejen na podzim...Ale co už...

      Vymazat