29. 5. 2020

Květnová


terapie zahradou. 
Už deset let na tomto místě s vámi sdílím svojí radost ze zahrady a nejen z ní. A pořád mě to tady těší a doufám, že ještě dlouho bude...Děkuju♥

9 komentářů:

  1. A já za Vaše sdílení děkuji, děláte tím radost i druhým. Vaše fotky jsou jako balzám na duši. Mějte se hezky, ať už na zahradě nebo mimo ní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teprve deset let? Mně připadá, že tě znám odjakživa:). Tak všecko nejlepší a děkuju (děkujem) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc mě těší vaše společnost tady,byť virtuální...Děkuju

    OdpovědětVymazat
  4. Buy Textnow Accounts

    Buy Textnow Accounts. To get the virtual number, Buy TextNow Accounts with the USA number. Free Texting & Calling App. Completely Free Phone Service. Multiple Devices Send messages and make calls on your computer or tablet, then access them from your phone while on the go.

    Please visit our service link: Buy Textnow Accounts

    OdpovědětVymazat
  5. Na vaši zahrádku je radost pohledět, máte ji opravdu moc pěknou. Já zahrádku nikdy neměla, ale letos jsme si koupili menší domek a tak jsem se konečně dočkala. Už teď tam trávím hodně času, tedy samozřejmě jak počasí dovolí, ale dnes bylo u nás celkem pěkně, tak jsem využila nové pracovní rukavice z a pustila jsem se do práce.

    OdpovědětVymazat