27. 4. 2021

Kytka












na stole, jaro za oknem a hned je líp...Někdy stačí málo...

4 komentáře:

  1. Ta Tvoje zahrada je takový balzám. A ta květinová zátiší... ♥ Kl.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotky, miluji jaro, když vše začíná kvést a probouzet se, a každý den se nechat překvapovat zahradou, co už raší atd. Je to balzám na duši, viďte? 😊 Vy už to máte vše takové krásné, já se teprve vše učím, jsem takový ten kozel zahradníkem. Snad se taky dopracuji k takovým krásám 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Máte to opravdu moc pěkné a souhlasím s kolegyněmi nade mnou. :) Já mám letos od manželky za úkol vyřešit stínění kolem pozemků a zahrad, aby nám nesvítilo na záhonky více sluníčka, než je potřeba. Ale docela se na to těším. Už mám tu zimu zalezlou hluboko pod kostmi, tak se těším na první teplé dny. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taková květina by se mně a mojí kamarádce která se na váš blog teď právě v kavárně se mnou kouká moc líbila vedle plastového jezírka. Nepřemýšleli jste o tom že byste si takovou oázu klidu udělali na vaší zahradě?

    OdpovědětVymazat