14. 8. 2017

A tak


vypadá letničkový záhon v polovině srpna...

6 komentářů:

  1. Miluji Tvé letničky!!! :-) Výsadba je bohatá a působí velmi přirozeně. Zajímalo by mě, jak letničkový záhon zakládáš - vysév na jaře, výsadba po ledových mužích nebo kombinuješ? .-) Dík moc za odpověď a krásný víkend přeji A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju,pokaždé mě potěší,že se naše zahrada líbí,je to srdcovka celé rodiny.
      Tak asi v polovině dubna výsev do pařeniště,to je takový můj rituál a po zmrzlých,spíš už skoro v červnu,sázím všechno ven.Hodně kytek se vysemeňuje,třeba právě sporýš,takže vyberu po zahradě kde co najdu a sázím.Líbí se mi,když jsou barvy promíchané a tahle kombinace se mi osvědčila.Zahrada je plná hmyzu a pořád něco kvete,v podstatě až do prvních mrazíků.

      Vymazat