2. 6. 2014

Bezové



šílenství...

Nakládání a zavařování je duševní porucha, právě tak jako každá jiná forma hromadění věcí.
Nejprve zasadíte příliš mnoho čehokoli, potom promrháte dlouhé hodiny v paprscích prudkého slunce okopáváním a pletím, a nakonec si koupíte zavařovací hrnec a všechna ta přehnaná množství zavaříte- aby se to nepromrhalo.
(Betty MacDonaldová, Vejce a já)

8 komentářů:

  1. Souhlasím s Bety MacDonaldovou. Je to bezva knížka.
    Už nám to začalo, pampelišky, bez, jahody a pořád něco bude po celé léto.

    OdpovědětVymazat
  2. Bezinkový sirup už máme taky v komoře:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně psáno:-))). A v hrncích už mám nachystaný Bez na sirup a na želé. Ten recept je na kuchařce od Evičky. Blog kuchařka ze svatojánu. Mrkni. Dokonce dělala bezové koláčky! Věra

    OdpovědětVymazat
  4. :-D jo tak to sedi :-D, i u nas :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Jako by to bylo o mně.... :-), akorát, že bezová limonáda mi splesnivěla ještě než se stihla dodělat, takže z toho ani nic nebylo.... ale nenechám se odradit :-). Simona

    OdpovědětVymazat
  6. My máme všeho málo. Nic nezbyde. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tomu říkám mazec, takových velkých sklenic. Já jsem ochutnávala celé ty hodiny a jsem neuvěřitelně přeslazená. Při Tvém množství bych už nerozlepila pusu.
    Tak přeji při dalším vaření rychlé sbírání a pomalou spotřebu,
    Kája

    OdpovědětVymazat
  8. Je to můj rekord,těch sklenic je 14.A je to u nás podobné,všeho je málo.Ale bez už nedělám:-)
    A trochu jsme se lepili,ale nepřilepili...
    Možná ještě zkusím to želé(jestli budu v kondici)...
    Zdravím,B.

    OdpovědětVymazat