9. 6. 2018

Dalším


oblíbeným místem v Brně je jak jinak, zase zahrada. Když jsem jí hledala poprvé, bloudila jsem dvě hodiny po okolí, letos zase nejezdí tramvaje. Tahle ukrytá zahrada ale rozhodně stojí za to. 

Centrum léčivých rostlin

8 komentářů:

  1. Óo... i když jsem z Brna, vůbec jsem o tomto místě nevěděla! Díky za odhalení :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to skvěle, taky děkuju za nalákání, musím se tam konečně podívat. Na oplátku můžu doporučit arboretum Mendelovy univerzity...:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za prohlídku krásné zahrady :-)
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  4. O zahradě vím už nějaký rok a shodou okolností tam vkročím v pátek:-) Snad to najdu.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je trochu schovaná,ale myslím,že u chodníku byla cedule.Já jedu do Brna až v listopadu a to už bude po sezóně...

      Vymazat
  5. Pan Pedro Kontaktní e -mailové údaje, pedroloanss@gmail.com. To mi pomohlo s půjčkou 200 000,00 eur na zahájení mého podnikání a jsem velmi vděčný, bylo pro mě opravdu těžké snažit se udělat cestu jako svobodná matka, ale s pomocí pana Pedro Když sleduji, jak se moje firma roste silnější a také se rozšiřuje.
    Vím, že vás možná překvapí, proč tu takové věci dávám, ale opravdu musím vyjádřit svou vděčnost, takže kdokoli, kdo hledá finanční pomoc nebo prochází útrapami s jejich obchodem nebo chce zahájit obchodní projekt utrpení ..
    Děkuji.

    OdpovědětVymazat