6. 5. 2015

Po dešti...






Poupata ...Dokonale zabalená, připravená...


3 komentáře:

  1. Bohdano, krásné fotky i ta jabloň. Taky se stále kochám. Stromy jsou jako Sněhurky. A semínka rostou. Sice jen pár, ale třeba se zbytek vzpamatuje v zahradě. Moc na tebe myslím. Fotek mám ze zahrady dost, ale nějak mi nezbývá čas to dát na blog. Ale nepovažuji to za podstatné. Podstatné je, že jsem spokojená a zatím se zahradě daří a mě to naplňuje. No a Jonáš je božíííííí. Jak bude čas písnu. Pořád se na to chystám, ale budu mít dovču, tak snad to klapne. Mějte se tam u vás v zahradě všichni dobře. Jednou si tu tvoji zahradu přijedu prohlédnout na vlastní oči:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krása :-) Okrasné česneky už jsou u nás také těsně před rozkvětem, jsem hodně zvědavá, loni jsem zasadila cibulky, takže to bude jejich premiéra :-) Krásné toulky zahradou A.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky , jen se vyloupnout :) , Šárka

    OdpovědětVymazat