25. 5. 2015

Poupata,




 moje dnešní malé zastavení mezi sázením a sázením a sázením...Vzala jsem si na to dovolenou a totálně se odrovnala...Jsem ...:-) To si ale říkám každý rok, a je to marný...
A  nedá se tomu poručit. Když musíš, tak musíš.:-))

11 komentářů:

  1. Poradí táto záhrada neskúsenej, čo sa môže ešte sázet ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, Bohda k tomu určitě napíše své... můj názor je, že teď můžete sadit vše, co nakoupíte jako kontejnerované rostliny (v květináčích), osobně teď sázím ještě i "odkopky" rostlin - vybírám si ale den, kdy je pod mrakem a období, kdy hlásí přeháňky, rozhodně ne v parných dnech. A je třeba důkladně zalévat, pokud neprší. Minimálně dokud se vám neobjeví na rostlince nové lístky, které jsou známkou toho, že rostlinka zakořenila. Ať se daří. A.

      Vymazat
    2. Ďakujem :-)...a začínam sa ,,vciťovať,, k tým rastlinkam...takéto čosi som aj ja vycítila a vyliezam na záhradu pod mrakom a keď jemne popřcha...a tiež zalievať a rozprestierať kompost,ošetriť si pôdu..tento rok sme malý prvý raz svoj kompost..:-)

      Vymazat
    3. Určitě se teď dá ještě něco sít, třeba cínie nebo krásenky,ty rychle klíčí a rostou a ani nejsou moc náročné na půdu.Jinak letničky předpěstovávám v pařeništi a hodně rostlin se samo vysemení, třeba právě ty krásenky nebo verbeny.A dělám to jako Anička,čekám na vhodný den k sázení.A zrovna dnes se tady celý den honí mraky,ale ani jedna kapka.:-)Teď je to hodně práce,ale výsledek stojí za to.

      Vymazat
    4. Parenište založím...a kontajneríky pozrem v sadovníctve...a u nás v kuse pár dní leje...a už aj na juhu Slovenska vytápa...tá fólia na skleník,ako má Lucka z mlyna,tú asi dostať,alebo...
      :-))))

      Vymazat
  2. Jak já Ti rozumím :-) Taky jsem to se svými zahradními aktivitami trochu přepískla a první bacil, který Viki přitáhla, mne tak okamžitě bacil... Ale příští rok to bude určitě stejné :-) Ať Ti to všechno krásně roste. A.

    OdpovědětVymazat
  3. Ke tvé zahradě já nemám slov. Já se jenom kochám a čekám, kdy se konečně do toho obuje i ta má zahrada. Jak to, že u vás v Čechách je pořád pěkně a tady stále prší.pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uděláme výměnu,my vám slunce,vy nám déšť.I když dneska se to mračí:-))

      Vymazat
  4. To znám, taky si říkám letos to nebudu přehánět, budu dělat pomaloučku a jak začnu, tak to chci mít hotový a večer nemůžu chodit.
    Krásně jsi to nafotila.

    OdpovědětVymazat